Saturday, March 12, 2011

Saya Sayang Awak Comel !

DAY BY DAY , EH LUPA TUTUP CAPS LOCK . hahaha , okay sambung . when she first appeared in my life , i felt 'WOHOO' but when she left me , no one knows how i felt . emm , 8/3 i felt like i went to my past . actually dia ada tanya about 'ada minat dkat seseorang ?' . aku dah start terkejut . aku ingat dia tau apa aku rasa . dengan malu aku ckap 'tada' . and bila akiu tanya balik dia , dia ckap 'ada' . dlam kepala otak aku dah pikir 'melepaslah aku' . try to get a full answer , aku tanya 'siapa ?' . then dia malu nak bagitau . pujukpujuk sikit , then dia bagitau but dia dah start nak riddle-ing dgan aku . soalan dia 'orang yg aku paling kenal , tapi bukan Geyra' . aku dah blank . tibatiba *POP* aku terpikir . mungkin 'aku' . dah start perasan da . dgan slamber aku ckap 'aku ke ?' . dia ckap 'manada' . hilang rasa perasan aku tu . aku ingat dia pnya riddle still panjang . aku tnya lagi 'habistu , sapa ?' . part yg kelakar , aku kena tepek dgan dia 'kau la mangkuk' . hahahahaha terbeliak bijik mata aku . sbnarnya , kitorg dah stop contact each other dah lama da . since aku dgan ex aku . so , when me and my ex broke up , dia simpati gila . so aku pun saja in-touch dgan dia , maklum lah ktorg bestfriend . so masa start texting each other , abruptly arise same old feelings toward her . dia explain pasal perasaan dia , aku pun buat benda yg sama . dalam masa 15 mins , *SNAP* i got her back in my arms and i swear i won't release .





you must be wondering who is the girl that im talking about , rite ? her name , Ira Farisha :D  okay , lets start talk about My Girl :) for me , she is one hyper girl i ever known . the one that cried on my jokes . she is cute and always gorgeous but she would not believe if i tell her that she is so damn gorgeous . her style , her smile , laugh and mostly her personality that makes her so attractive and attracted me . Japan and Korean stuff is in her blood and she is really obsessed about it at the same time make her more cute . she is the first girl i know that love to learn new language and she learning Germany very slowly to impressed me , and she did a very great job . greater than me actually . hahaha . im very impressed about her eyes . i love her beautiful big eyes . plus when she stare at me , seriously jantung aku dupdap dibuatnya . haha . sometimes bila dia tengah makan , i love to look at her face . then dia mcam pelik . i think she noticed about that . i cant discribe her too much because she is too great for me and so special . she always makes me blushed , laugh , tersengih , and nak buat bndabnda pelik . i mean bnda pelik yg comel . hahaha , dia ni mmang sumpah comel gila ! i love you so damn much :) stay by my side , Ich Liebe Dich baby <33

No comments:

Post a Comment